رنگ و زنگزدایی اتوماتیک بدنه کشتی با فشار ۲۵۰۰ بار

رنگ و زنگزدایی اتوماتیک بدنه کشتی با فشار ۲۵۰۰ بار

مشتریان شرکت کامات در یونان، رومانی و مجارستان در حال حاضر از سیستم جدید رنگ و زنگزدایی اتوماتیک بدنه کشتی برای سطوح فلزی استفاده می کنند.

 این سیستم از یک  دستگاه واترجت فشار قوی، یک واحد خزنده (Crawler) به صورت آهنربایی و یک سیستم مکش/ فیلتر

(مدل کام وَک) (KAMVAC)  تشکیل شده است.

انواع واقسام سطوح فلزی مانند بدنه کشتی و مخازن ذخیره سازی (چه سطح داخلی چه خارجی) به طور کامل مطابق

استاندارد بین المللی WJ- 1 پاک سازی می شوند که به موجب آن لایه های رنگ و زنگ زدگی کامل برداشته می شوند.

در همین زمان که دستگاه واترجت پاک سازی می کند، تمام باقی مانده های پاک شده  توسط دستگاه مکش (کام وَک)

بهداخل کشیده می شود و ذرات بزرگتر از ۱۰۰ میکرومتر فیلتر می شود.

آب کثیف سیستم واترجت هم به صورت مداوم توسط یک پمپ مخصوص به بیرون پمپاژ می شود، بدون اینکه خللی در

روند تمیز کاری ایجاد شود.

قابلیت تمیزکاری ۴۰ تا ۶۰ مترمربع در ساعت در دسترس است که میزان آن بستگی به ضخامت لایه های رنگ و مقدار

زنگ زدگی دارد.

Ship Hull Cleaning 1 1
در تصویر بالا دستگاه خزنده را در حال رنگ و زنگ زدایی اتوماتیک بدنه کشتی مشاهده می کنید.
Ship Hull Cleaning 5
در تصویر بالا یک نمونه دیگر از دستگاه پاک سازی را می بینید

طلاعات فنی دستگاه کامات SHC 2500/250: 

حداکثر فشار کاری :   ۳۰۰۰ بار

حداکثر دبی : ۴۰ لیتر بر دقیقه

عرض کار واترجت : ۲۵۰ میلیمتر

عرض کل دستگاه : ۷۰۰ میلیمتر

محل اتصال سیستم فشار قوی : ۱۴

وزن : نزدیک به ۹۰ کیلوگرم

تعداد نازل : حداکثر ۸ عدد

حداقل فشار باد لازم: ۶ بار

لینک فیلم واترجت برای رنگ زدایی و زنگ زدایی در کشتی

Ship Hull Cleaning 2

در تصویر بالا دستگاه واترجت کامجت (KAMJET) و دستگاه مکش و فیلتر کام وَک (KAMVAC) را که برای رنگ و زنگزدایی اتوماتیک

بدنه کشتی هستند، مشاهده می کنید.

Ship Hull Cleaning 4

دستگاه کام وَک مجهز به جدا کننده و پمپ بازگشت آب کثیف مناسب برای استفاده  در دستگاه های کامات SHC 2500 

با فشار کاری ۲۵۰۰ بار

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *